Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

FAQ

FAQ

Algemene Vragen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja ale onze prijzen zijn inclusief BTW

Wat is het BTW Nummer?

Ons BTW Nummer is NL8079.37.800.B01

Zijn er bijkomende kosten?

Als je voor meer dan €50,- besteld, worden er geen verzendkosten gerekend. Als je voor minder besteld dan komen er €5,95 verzendkosten bij. Verder zijn er geen er absoluut geen bijkomende kosten.

Je hebt een klacht. En nu?

Wat jammer dat je een klacht hebt. Maar wat fijn dat je dit wilt delen met ons. Het best is om ons te mailen op info@eroworldonline.nl zo kunnen we je het best helpen. Uiterlijk binnen 2 werkdagen ontvangt u reactie.

Wij hopen er natuurlijk altijd samen uit te komen. Maar wilt u verder gaan dan kan je de klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hebben de producten garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bestel- en betaalproces

Op de site kan je uitgebreid zoeken in ons assortiment. In onderstaande 9 stappen wordt beschreven hoe het bestel- en betaalproces in zijn werking gaat.

Winkelmandje: zoek een passend product, en selecteer deze, voeg deze aan uw winkelwagen toe door : "aan winkelwagen toevoegen". Pas eventueel uw aantal aan. Winkel verder of ga naar het winkelwagen.

Lees eerst onze Algemene Voorwaarde en accepteer deze voor je verder gaat. Klik dan op afrekenen om verder te gaan.

Jouw gegevens: Ben je nog geen klant maak dan een profiel aan. Als bestaande klant kan je ook inloggen om snel jouw gegevens op te halen.

Ga daarna naar Betalen

Vervolgens wordt er een nieuw scherm geopend. Hier kan een betaalmiddel gekozen worden. Je kan kiezen uit: Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Apple Pay, Google Pay, iDEAL, Sofort, Paypal,Amazon Pay. Mis je nog een betaalmiddel laat ons dit weten.

Als de betaling is afgerond. Komt je terug op onze bedank pagina.

Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de bestelling met daarin een uniek ordernummer en de factuur. Je kunt jouw factuur (binnenkort) ook in de orderstatus terugvinden.

Indien de status van jouw bestelling wijzigt, wordt je ook weer op de hoogte gehouden door het verzenden van een e-mail met de statuswijziging.

Wat zijn de levertijden

Op werkdagen leveren wij de volgende dag jouw spullen uit.

Krijg ik een track & tracecode?

Ja. Zodra het pakket zorgvuldig door ons is ingepakt ontvangt u per mail een track & tracecode van UPS of DPD.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen €4,95 verzendkosten bij alle bestellingen onder de €50,-. Boven de €50,- versturen wij alles GRATIS!!

Met welke vervoerder werken verzenden wij jouw spellen?

Wij hebben contracten met verschillende vervoerders. Wij werken voor als nog samen met DPD en UPS. Bij elke verzending ontvangt u een track en trace code.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis bent?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een keer niet thuis bent als de bezorger voor de deur staat. Door de Track & trace code die je per mail van ons ontvangt kan je op de hoogte blijven van het proces, en zou je er voor kunnen zorgen dat je hem niet mist. Mocht het nu toch voorkomen dan is er niks aan de hand ze bieden het pakket dan nog een keer aan. en als ze bekend zijn in de buurt dan leveren ze het ook wel eens af bij de buren. Mocht u nu een aantal keer niet thuis zijn dan komt het pakket terug bij ons. We zullen dan contact opnemen en nieuwe optie bespreken. Hier gaat helaas wel dan enige tijd overheen.

Als ik geld terugkrijg op welke rekening storten Shots Toys dan terug?

Wij storten je geld altijd binnen veertien dagen terug op de rekening waarvan het afgeschreven is. Dus als jij met creditcard betaald hebt, krijg je het terug op je creditcard. Betaald met PayPal? Dan krijg je het terug op je PayPal-rekening. En als je hebt betaald met iDEAL, dan krijg je het geld terug op de rekening waarvan het afgeschreven is. Als je niet vooraf hebt betaald, maar hebt gewacht op een factuur, dan zorgen wij dat de factuur gecrediteerd wordt. Met andere woorden, dan hoef jij de factuur dus niet te betalen.

Wij crediteren via Afterpay of Billink. Het enige wat jij moet doen, is zorgen dat we je retour kunnen verwerken binnen de betaaltermijn van Afterpay of Billink. Extra kosten die Afterpay of Billink berekent als je te laat betaalt, zijn voor je eigen rekening. Zorg dus dat je je retourzending niet weken laat liggen, dan voorkom je een heleboel gedoe. Je kunt ook Afterpay of Billink informeren dat de factuur in behandeling is en dan kunnen zij hem op pauze zetten.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Waar vind ik het retour formulier?

Dat vind je hier!

GDPR (AVG)

Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens?

Persoonlijke gegevens veranderen. Dat is eigenlijk heel makkelijk. Stuur ons een mail op info@eroworldonline.nl. Vertel hier in precies wat je graag verandert wilt zien en wij gaan dit binnen dagen 30 verzorgen. Succes!

Welke gegevens hebben bewaren jullie van mij?

We bewaren i.v.m. het verzenden van uw bestelling uw adres gegevens evenals uw rekeningnummer mits wij uw geld dienen te retourneren.

Hoe verwijder ik mijn persoonlijke gegevens?

Stuur ons een mailtje met daarin duidelijk aangegeven dat u uw gegevens verwijderd wilt hebben, we zullen dan binnen 2 werkdagen uw gegevens wissen. Hier ontvangt u een bemesting van per email. Plaats daar het verzoek tot het verwijderen van jouw gegevens. En wij zullen deze dan binnen 30 dagen verwijderen.